FRIDAG

Etter å ha jobba mange og lange dager i det siste, har jeg endelig en fridag. (Eller to og en halv fridag hvis jeg skal være nøyaktig.)  Kjenner skuldrene senker seg og at roen kommer sigende.  

Første økt med vaskefilla er unnagjort, og tekopp og brødskive fortært. Nå skal jeg snart ut å hente Mamma og så skal vi gå å titte litt i byen, gå på cafe og kose oss.  Ingen spessielle ærend. Bare se på livet, snakke litt med kjente og kose oss.

Etterpå skal jeg lage middag til Gamle Gubben Grå og gutta. Kose oss i sofakroken.foran TV n eller sløve med ei bok. Kanskje jeg snart kan få lest ferdig biografien til Valla… Et lite glass vin blir det vel  og, og kanskje en runde familie quiz.

Og i morgen ligger enda en deilig blank fridag forran meg.

LYKKe

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg