Tanker for 2018

2018 ligger blank og ubrukt foran oss.  Jeg vil fylle året med gode opplevelser, gode venner og gode samtaler.  Jeg vil samle på opplevelser som gir energi og ta litt,mer hensyn til meg selv.. Kjenne etter hva jeg egentlig vil.
Ja, jeg vil ta noen grep i 2018. Endre litt på hverdagen – finne tilbake til energien og overskuddet.  
Konsentrere meg om det viktige.  Det som er viktig for meg.
Bare jeg kan ta de valgene:
Bare jeg kan gjøre de endringene.
Jeg kan ikke la livet bare dure videre og forvente at andre skal ta mine valg.  Forvente at hverdagen skal endres og energien komme tilbake som ved et trylleslag.  
2018 skal bli MITT år.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg