En ny dag….

Opp 05.30…..
Ok. Jeg innrømmer det. Den ble 05.40 før jeg klarte å krabbe meg opp av senga.
Vekke Yngste Sønn, og i dag hadde han ikke annen skyss, så jeg skulle kjøre han til bussen nede i byen til klokka 06.30….
OK bilen ville ikke starte på første forsøk, så da var klokka 06.30 før vi kom oss ut av gårdsplassen – og jeg måtte kjøre til Tyristrand.
Levere slipemaskin til Datteren
Og da spurte jo hun pent om å sitte på til arbeidsplassen sin.  (Hadde egentlig tenkt meg i stikk motsatt retning)
Handle litt å dra hjem å spise rask frokost før jeg fortsetter dagen. Det er fremdeles tidlig.
Møter Mammas gamle kusine på Kiwi, og må jo ta meg en hyggelig prat med den gamle slektningen.
Så hjem.
Frokost.
Pakke.
En liten tur innom jobben og..
…..forhåpentligvis ikke alt for sent på plass på ledersamling…

2 kommentarer
    1. Du er tidlig på an ja, tidligere enn meg 🙂 Jeg er våken 5, av meg selv, klokka på 6, og så avgårde i 7 tida. Denne uken har vært fin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg