Antrekk…

Reklame | Ellos

Jeg er oppe på 15. plass på bloggtopplista.  Over 3.000 sidevisninger og bare noen få klikk bak Vippedille. Uka kunne ikke starte bedre.  Snart er det jeg som er på bloggtoppen og kan dissekere mine egne innlegg dag etter dag uten at noen føler seg forulempet.

Men det er et stykke fra 15. plass til toppen.  Jeg kan liksom ikke bare sette meg på en  benk, stirre  ut i lufta og tro jeg kommer dit av meg selv. Det må jobbing til.  Og da må jeg lære av de som regjerer toppen og tjener masse gryn på blogginga si, og i dag er det Isabell Raad som troner der.  Og da er det selvsagt et antrekk-innlegg med reklame for Nelly. (Sukk)

Jeg tenker først på at jeg har en topp som er like lårkort som kjolen til Isabell. Kanskje jeg skal rote frem den, vekke Gamle Gubben Grå og få han til å være fotograf og å ta noen modellbilder ute på trammen.
Men radioen sier at det bare er fem grader ute.  Klokke har så vidt passert 06.30, og den toppen tror jeg ligger i berget med skittentøy nede på vaskerommet. (Sukk)

Men stopp en halv.
Isabell Raad er jo i følge forrige innlegg hvor hun svarer på spørsmål fremdeles på innspillingen til 71 grader Nord, Kjendis. vel, det er et reality-konsept jeg har sett en del på.  De kjendisene som er med der pleier ikke å posere i trusekorte minikjoler blant gamle bygårder. Så enten har Isabell allerede røket ut av 71 grader nord, ellers så har hun brukt et gammelt bilde.
Så under mottoet “Kan Isabell kan jeg” poster jeg også gamle antrekksbilder.

Da gjenstår det bare noen reklamelinker til slutt så er dagens første innlegg i boks.

Studio//Reima//Duffy

Jeg innrømmer glatt at den capsen ikke passer helt inn, men hva gjør man ikke for klikk?
Ha en fin dag!

14 kommentarer
    1. He-he, jeg tror du må ut på photoshoot snart, for her kan det bli mye antrekk framover. Og lurt å ligge i forkant, og ikke vekke Gamle Gubben på mårran. Spørs hvor fine antrekksbilder det hadde blitt på mårran i dag, med en sur Gamle Gubben, og en frossen Kjerringtanker 😀 Ha en strålende dag, og gratulerer med fin plassering 🙂

    2. Her er det bare til å stå på, og så kan du jo planlegge litt, og avtale med Gubben om å ta antrekksbilder på et mer passende tidspunkt. Så har du lagret til den dagen de må frem 🙂
      Gratulerer med en velfortjent plassering, kjempekjekt ♥

    3. Du må skrive flere små innlegg hver dag, det er det kokkejævelen gjør får å holde seg på toppen 😂😂😂. De dagene han har skrevet bare ett til to innlegg, sa ramler han ned. Dette er han bevist på hva som må gjøres for å holde seg oppe.

    4. du får det til ,et innlegg jeg måtte smile til :=) jeg er ganske sikker på att mange bruker arkivbilder hi hi ,men klikk ,nei det gikk ikke å klikke på reklamen din ,men kjolen der var fin da

    5. Herlig! Gratulerer med nydelig plassering 🙂
      Ang Raad, enten så har hun forhåndspublisert flere innlegg, eller så har hun noen som klikker på publiseringsknappen 🙂 Skal nok mer til enn en innspilling for at hun blir helt fraværende 🙂

      Lag deg en super dag 🙂
      Vibbedille 🙂

    6. Gratulerer med topp 15 og en haug med sidehenvisninger! 😃 Du får nok ut og posere mer, for det kan bli mer av det med frk. Raad. Fine bilder! 🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg