Årets første bad….

I går da Gamle Gubben Grå og jeg tok en tur med hundene i Sjongslunden tok jeg årets første bad.

Eller bad og bad, fru Blom.  . Jeg badet vel strengt tatt bare tærne og leggene. Såkalt vassing. Jeg hadde ikke med meg badedrakt, og å bade i bare BH en på en offentlig badeplass med barn og andre mennesker til stede det gjør jeg ikke.

Vannet var utrolig deilig, så jeg må nok innlede badesesongen en av de nærmeste dagene. Det blir nok i et stille skogstjern og ikke på en folk som strand i byen.

Bildebevis spør du? Vel, det finnes ikke. Jeg vasset rundt i elveleiet med sleipe greiner og steiner på bunnen. Jeg holdt kjølen godt opp, men ikke for godt opp med den ene hånda og hadde Kjører en i bånd i den andre hånda. Så det å fotografere nakne føtter i vann ble en litt stor utfordring.

2 kommentarer
    1. Kunne blitt morsom situasjon..jeg husker turen deres på gjørmebunn. Men mannen må ta blinkskuddene når noe skjer…
      😎

    2. Han hadde en spinnvill Charlie Chihuahua i bånd. Så han hadde vel nok med å passe på alle søte små tobente som gjerne vil klappe en sånn liten hund. Charlie er ikke glad i å bli klappet på av fremmede, og engstelig for sånne små mennesker. Så da leker han stor og tøff.
      Gubben hadde nok fotografert hvis jeg hadde tryna og blitt liggende lenge nok…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg