Årets største trend…

Dere har sikkert fått med dere at den mest trendy farsotten denne høsten er armbåndene fra Vibbedille Snart har vel nesten hver eneste blogger, influenser,  med respekt for seg selv minst ett sett med disse aarmbåndene.  Som vi alle vet er det jo vi bloggere som skaper trender. Har du ikke vært inne og bestilt ennå, så løp og kjøp!

Jeg fikk min armbåndserie i posten her om dagen. Helt eget design, bare for meg!  Snakk om eksklusivitet! Nå sitter jeg og lurer på om jeg og skal bestille meg julearmbånd. Kan jo bli kule gaver, ikke minst hvis du har planer om å lage adventskalender. Ett armbånd hver dag, og du har alt unnagjort 4 luker, og har bare 20 igjen.

Julearmbåndene finner du her.  Og husk dette er det mest hotte av det hotte akkurat nå, nettet flommer over av bilder av armbånd bloggere har kjøpt. Vil du ikke være helt 2020, og altså gått ut på dato så må du kaste deg på trenden NÅ!!

 

4 kommentarer
      1. Reklame?
        Ikkje er det sponset og ikkje har hun fått betalt. Ikkje ei perle har hun fått, alt har hun betalt selv. Om hun hadde kjøpt seg en kjole på HM og skrytt av den her på bloggen + linket til den hadde det fortsatt ikkje vært reklame, ergo skal det ikkje merkes.

      2. For at noe skal måtte merkes med reklame må man få en gjenytelse, i form av betaling eller produkter.
        Jeg har ikke mottatt noe slikt fra Vibbedille. Jeg har ærlig og redelig kjøpt et produkt som jeg er fornøyd med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg