Da er hirsen i hus

Da hat jeg vært og kjøpt hirse. Som noen av dere kanskje husker fra dette innlegget så er 2023 FNs internasjonale år for å få fokus på nettopp hirse. Jeg skrev da at jeg jo måtte teste ut produktet.

I dag var jeg på helsekostbutikken og kjøpte en pakke. Den blir ikke testet ut i dag. Vi skal ha rakfisk til middag, og et eller annet sier meg at noen vil mene at jeg er litt vel alternativ hvis jeg bytter bort ringerikspoteten med hirse.  Så utprøvingen må vente.

Jeg har funnet en oppskrift på tomathirse jeg har lyst til å prøve. Skal bare tenke ut tilbehør. Ett eller annet sier meg at jeg ikke bør gå for ren vegetarmiddag den dagen. Da vil vel bare Gamle Gubben Grå lure bacon opp i hirsen min.

4 kommentarer
      1. Har du smakt det? Så gøy. Ja, det er i stedet for ris jeg hadde tenkt å prøve, og jeg fant en oppskrift hvor du blander i tomatpure. Jeg er glad i tomat, så jeg tenkte å prøve den først.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg