Dagens antrekk..

Alle ordentlige bloggere viser frem dagens antrekk med ujevne mellomrom. Isabell Raad gjorde det i går, og vips var hun på bloggtoppen.
Jeg regner med at du, kjære leser, er sykt nysgjerrig på hva jeg har på meg en tidlig fredag morgen. Her er svaret.
Siden jeg ikke har noe på hodet, verken lue eller hijab, droppet jeg bilde av hodet.  Det er ikke SÅ lett å få plass til hele denne kjerringa på et bilde….

Den gammelrosa, eller støvrosa toppen er kjøpt på Lindex i fjor, (eller var det forfjor?) Hadde man vært kortere, eller hatt litt mer grasiøse lår og vært litt tynnere og yngre kunne den vært brukt som kjole, for den går flere cm nedenfor trusekanten.

Den gråe buksa er en joggebukse fra Sparkjøp.  Godt slitt, så den må ha vært med i mange år.  Deilig å tusle rundt i her hjemme, og når jeg skal ut med hundene.

Og selvsagt har jeg røde sokker…..

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg