Dokosten min!

Her om dagen satt jeg på det nydelige rosa gjestetoalettet mitt og filosoferte, eller hva man nå driver med når man sitter inne på et toalettrom. Og uten å gå nærmere inn på hvorfor kom jeg til å filosofere litt over do-kosten min mens jeg var der inne.
Den er grå, en billig plastvariant. Sikkert kjøpt på Rusta eller Europris.
Og alle som kjenner meg og doen min forstår jo at det er helt feil.   Den må jo være rosa!!

Jeg er et handlingens menneske, og da jeg var ferdig der inne gikk jeg resolutt bort til PC’n for å søke opp en perfekt rosa do-kost.
Det var lettere sagt enn gjort.
Eller ved å søke på engelsk fant jeg en hel haug med rosa do-koster, og do-kost-holdere.  Det var alt fra selvlysende til meterhøye flamingoer.  Men de jeg synes var kule og som hadde passet perfekt var dyre. fra 400 norske kroner og oppover.  Det er mye for en do-kost, og når du får frakt-kostnader i tillegg… Jeg mener, hvor mye penger skal jeg egentlig legge i en do-kost?

I alle gode ektepar deler man på problemene, så selvsagt fikk Gamle Gubben Grå høre om mine utfordringer med å finne den ultimate rosa do-kosten.  På meg føltes det som om han ikke tok problemene mine på alvor eller så de samme utfordringene som det jeg gjorde.

Så feil kan man faktisk ta.  For allerede agen etter kom Gamle Gubben Grå hjem og overrakte meg stolt og glad en rosa do-kost!
Det er i slike stunder jeg forstår hvorfor det ble oss to.

 

 

11 kommentarer
    1. God morn 🙂
      Selvfølge er det helt feil å ha en grå dokost på rosa do. Også kommer den bare og fra han som du ikke trodde fulgte med. Det sier noe om deres forhold, kjærlighet og glede <3
      Lage dere en fin fin dag

    2. Herlig! Jeg tør ikke tenke tanken om noe rosa på badet for er det en farge min mann ikke liker er det rosa. Selv elsker jeg rosa. Har man rosa gjestetoalett bør alt være rosa.
      Ha en flott helg.

    3. Nå ble jeg lettere nysgjerrig hvor denne vidundermannen din fant rosa kos i Hønefoss… eller hadde han vært utenlands en liten svipptur. Jeg liker ting som ikke “alle andre” har.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg