Drømmehuset shines

Gamle Gubben Grå har i grunn vært flink og fått plantet litt i pottene ute på trammen og terrassen. Men at verandakassa var full av visne påskeliljer hadde han ikke lagt merke til.  Heldigvis var det igjen noen planter han ikke hadde plantet, så da fikk jeg ordnet med et litt hyggeligere inngangspartiet.

Etter det hinket jeg rundt og tørket litt støv og ryddet litt. Gamle Gubben Grå ser ikke rot og er allergisk mot støvkluten.

All den hvite nipsen på peishylla fikk en vask.  Jeg har laget en samling av hvitt porselensnips på peishylla, og den trenger en vask innimellom for å holde seg støvfri. Spesielt i fyringssesongen.

Nå har jeg flata ut på sofaen litt.  Beinet gjør vondt selv om jeg forsøker så godt jeg kan og bare touchbelaste mens jeg styrer rundt og gjør litt husarbeid. Skal komme sterkere tilbake etter en liten strekk.

 

6 kommentarer

Siste innlegg