Egen kokk…..


I dag husket jeg å ta bilde av middagen min. Og siden jeg har fått utallige oppfordringer om det deler jeg bildet på bloggen.

Det ble litt sen middag, men rundt 21 samlet vi oss rundt bordet. Det varTortillalefser med koriander, rødløk, cherrytomater, avocado og kylling med soltørkede tomater. Det hele toppet med en enkel rømmesaus med sitron og vårløk.

Som dere vet er jeg så heldig å være gift med en kokk. Så gjett hvem som ikke er så lysten på å lage mat når han kommer fra en lang arbeidsdsdag? Riktig. Så selv om det var Gamle Gubben Grå sin tur til å lage middag overtok jeg jobben. Eller vi byttet. Etter å ha kjørt tur retur Drammen og på hjemveien hatt nåde sludd og snø, ordentlig slush-føre, var jeg ikke så lysten på å kjøre å hente Yngste Sønn i kveld. Så Gubben overtok sjåførjobben mens jeg laget middag.

2 kommentarer
    1. Nam! 🙂 Det så faktisk godt ut selv om jeg er mett.
      Jeg er egentlig på vei til senga, og har spist nattmat. Noe jeg ikke gjør til vanlig. Ender vel med at jeg sover dårlig. Eventuelt motsatt: Veldig godt.

      God natt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg