Egen podkast…..

Egen podkast har jeg ikke, og ikke noen tanker om å lansere heller.
Men når jeg snakker på innpust og utpust om en sak som engasjerer meg kunne det faktisk vært interessant å tatt opp en lydfil, for da kommer det utrolig mye bra argumentasjon, synes jeg.
Noen mener også at “Brit uten filter” , når jeg turner helt ukontrollert rasende over et suppehue som fortjener det, kan ha en viss underholdningsverdi. Vel og merke hvis de ikke er søppelhue da.

Kan jo å podkaste en av mine politiske innlegg, enten i Hovedutvalget eller når jeg er vara i kommunestyret.  Kanskje jeg burde legge ut link til  Web-tv neste gang?
Kjære, søte leser ville det være av interesse?
Ville jeg da komme på bloggtoppen?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg