En dag til avslapping…

Endelig, der kom endelig Gamle Gubben Grå seg av gårde og jeg har endelig Drømmehuset for meg selv!
Utrolig deilig og bare suse rundt i sin egen verden uten at noen forstyrrer meg.  Fyr i peisen, et julemagasin, julesylte og dagens tredje tekopp.  Livet er ikke så verst.

Sender julegaveønsker i familiegruppa til Gubben og de voksne ungene.  Når de spør hva jeg ønsker meg til jul, pleier jeg alltid å være tom for ideer.  Jeg vet at de ønsker å gi meg noe jeg ønsker meg, men at det ikke alltid er så lett å finne den perfekte gaven til denne kjerringa her. Det behøver jo ikke alltid være de dyreste gavene som gir den største gleden.  Jeg har som regel ikke de dyre ønskene, det er ikke det julen handler om.  Julegaveønskene jeg sendte i dag var Nina Lykke sin nye bok,  Den høres ut som er akkurat min stil bok, min humor.   Karen Blixen julepynt. De er bare nydelige!  Og mens jeg var i gang med julepynten; Holmegaars Fairitale juletrær og nissepar.
Regner med at desender julegaveønsker tilbake. Og får jeg julegaveønskene inn på mobilen, er de der når jeg blir litt panisk de siste dagene før julaften og mangler en gave til en eller annen. Smart ikke sant?
Vel, så langt er jeg godt i gang med julegavehandlinga. Null stress..

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg