En trivelig kveld

Har dere sett så lekker dessert? Maten her på Leangkollen er det ikke noe å si på. Den både smaker godt og ser bra ut.

God mat og trivelig selskap. Kanskje var det ikke så dumt å bytte ut husvask og kurvstolen på trammen med politikk og hotellovernatting?

Litt sjokkert over meg selv lot jeg meg overtale til å spille shuffleboard etter middag. Nei det var ikke på grunn av alkohol jeg ble med på slikt. Jeg har kun drukket mineralvann. Mulig det er på grunn av oppholdet på treningsleiren. Enda mer overraskende fant jeg ut at det var litt gøy, og at jeg ikke følte meg så håpløs som jeg som regel har følt meg ved slike anledninger.

Jeg tok kvelden og gikk på rommet litt over klokka 23. Trøtt som ei strømpe. Likevel er jeg usikker på om jeg kommer til å få sove med det første. Rommet mitt er uheldigvis plassert rett under der bryllupsgjestene har sitt diskotek. Hører ikke musikken, bare bassen. Det kan være irriterende nok. Heldigvis har jeg lært meg at det viktigste ikke alltid er å sove, bare man klarer å slappe av. Det skal jeg nok klare. Det gjelder bare å bestemme seg for at den musikken ikke skal få irritere meg.  Vi skal ikke begynne med møter før klokka 10 i morgen, så selv om de skulle spille musikk til både klokka 2 eller 3, så vil det bli tid til noen timer søvn før frokost.

 

 

10 kommentarer
    1. Håper du fikk sove. Jeg irriterer meg ofte på lyder når jeg skal sove. Det hjelper å sette på tv, da fokuserer jeg på den, og sovner av og til til tv-en. På hotellet… Eller hvis jeg må sove i stua ved noen anledninger pga søvnløshet… Tv funker 😀 Sikkert ikke så bra søvn, men sove gjør jeg i alle fall..

    2. Håper du fant søvnen innen rimelig tid. Litt sånne jevne lyder går greit synes jeg, og så blir jeg så trøtt av å se på mobiltelefon/tv, til tross for at alle “eksperter” mener det motsatte. Hotellopphold høres uansett bedre ut enn husvask. 😀 Kos deg videre!

    3. Lekker dessert!
      Shuffleboard er utrolig morsomt å spille og det fine er at man kan spille sammen både barn og voksne og ha omtrent samme utgangspunkt. Man trenger ikke å ha trent masse for å spille og gøy er det også.
      Irriterende med slike lyder når man skal sove. Det er jo ikke noe man blir vant til heller.
      Nyt oppholdet med god mat!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg