Endelig helg…

I dag var det bare to timer med ryggskole som sto på programmet. Løftetekniikk med videofilming. Du får noen aha opplevelser når du kan studere din egen måte å løfte på i sakte film, bilde for bilde og gjerne på repeat…

Så kunne jeg ta bagen, Sette meg i bilen og reise hjem!!! Savner jo flokken min, og ikke bare kollegaer og det politiske livet.

Gody å komme hjem. Enchiladas er spist sammen med Yngste Sønn og Gamle Gubben Grå.  Jeg har gått en liten tur med Charlie Chihuahua. Nå har Charlie Chihuahua og jeg krøllet oss godt sammen på sofaen for en liten strekk under pelspleddet.

Det er helg!

 

9 kommentarer
    1. Tenkt det du, nå er 2 uker allerede over! Ut i fra hvordan og hva du skriver/forteller høres det ut som du har det ganske så bra og at det er litt gøy? Vil tro du hadde sagt/skrevet det rett ut om du ikkje trivdes 😀

      Nyt helga og kos deg 😀
      Vibbedille

    2. Jeg er, tro det eller ei, flink til å institusjonere meg. Altså tilpasse meg omgivelsenes krav. De som jobber på treningsleiren er flinke. Jeg føler at jeg er I trygge hender.
      Et par andre “insatte” kan irritere meg. Dårlig personkjemi. Jeg holder avstand så vi ikke risikerer en “Brit uten filter hendelse”.
      Det er ikke gøy. Jeg har aldri forbundet fysisk aktivitet sammen med andre som noe gøy. Å gå turer alene i mitt eget tempo er gøy. Lite annet
      Men jeg har sikkert godt av det.
      Bassengtrening er ok. Varmen gjør meg godt.
      Den kognitive terapien er sikkert grei. Tid til å tenke.
      Jeg mistrives ikke.
      Jeg kommer til å fullføre
      Jeg ser jeg har nytte av det.
      Men jeg savner det ordentlige livet mitt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg