Endelig på tur!

Jeg har jo ikke vært ute og gått tur på flere måneder. Et ankelbrudd i midten av april satt en effektiv stopper for det.  Men i dag, I dag har det blitt tre kilometer tur med rullator.  Gjett om det var godt?

Eller det var godt å komme seg på tur. Jeg nøt hvert minutt. Ankelen min derimot var ikke like fornøyd.  Men den har bare godt av trim. Den har jo bare ligger og latet seg i ukesvis

Etter å ha sjekket ut av hotellet tok vi turen til Jeløya. Galleri F15 er stengt på mandager, men det er fint å gå tur der. Og det var nettopp det målet for turen var.

Turen gikk på gode stier forbi gule åkre, gjennom grønne skoger og litt langs stranda.  Jeg fikk nytt masse av det fine landskapet der jeg rolig labbet avgårde med rullator og alt som hører en gammel kjerring til.

Nyperosene blomstret flere steder ved stien.  I år har jeg jo nesten ikke hatt mulighet til å nyte markblomstene.  Det ble mange stopp og mange bilder. Jeg måtte liksom suge til meg alle detaljene.

Ser dere ferja der ute i fjorden? Ikke helt enkelt å se. Men slike detaljer måtte nytes.

Det er sikkert så grønt og fint hvert år, men en merker seg ekstra ved det når en ikke har vært ute på ville veier siden snøen lå i skyggene.

 

 

4 kommentarer
    1. På de stiene der kjente jeg meg igjen. En plass som gir fred og harmoni. Dere får ta en ny tur senere på sommeren.
      Her kan man vandre flere glanger…vakkert.

    2. ÅÅÅÅÅ så nydelige bilder og kan tenke meg det var en etterlengtet tur. Det er virkelig grønt og frodig.
      Du får ta resten av dagen med foten høyt.
      Kos dere masse på tur

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg