Endelig….

Åh hvor herlig er det ikke med helg, fininger! Og hvor herlig er det ikke at Isabell Raad er tilbake på bloggtoppen. Jeg, jeg er fremdeles på en 54. plass.  Men med Isabell tilbake på toppen kan alt skje!.

Det føles veldig ok med helg etter en uke full av inntrykk. Dessuten har det vært ganske hektisk.  Ja for meg, altså. Isabell som klager over denne hektiske uken kommer plutselig på at hun hadde en rolig start på uka  hvor hun avlyste alt av innspillinger og jobb.  Jeg derimot, har vært i aktivitet i tråd med sykemeldingen min – og kanskje heller litt mer.  Ikke noe avlysninger her. (Og nå må jeg snart løpe avgårde. Skal på et møte i Oslo før jeg skal på 50 års lag i kveld.)

Isabell trengte en rolig start på uka etter “hendelsen”.  Hva denne hendelsen består i vet jeg ikke, orket ikke scrolle meg gjennom alle reklamebildene i de siste innleggene for å finne ut hva “hendelsen” består i.
Oppdater meg gjerne!!!

Så når Isabell får tenkt seg om er det kun torsdagen som var hektisk. Og hva hun gjorde på torsdag, som føltes så hektisk, klarte hun ikke å huske da hun skrev innlegget fredag kveld.  Hun måtte slå opp i kalenderen sin.  Klart man blir engstelig når hjernen tar en liten black out.  Hun lurer på om noen av leserne har noen forslag på hva det kan komme av.  Jeg har noen forslag.  Stress,  full, dopa eller en del medisinske årsaker som ikke er så veldig hyggelig og tenke på.  Eller kanskje bare dagen ikke var så spesiell.

Hun startet dagen hos frisøren, så var det et møte som hun kom for sent til.  Det tok sikkert litt for mye tid å ta alle bildene hos frisøren (se torsdagens innlegg). Jeg vet ikke om det er riktig å prioritere frisørbesøk slik at du ikke rekker møter som vel er jobb, det hun lever av?
Møtet var for å planlegge neste uke hvor hun reiser bort.  Det er en jobbreise, så hun får ikke mye tid til å slappe av. Så det var sikkert møte med sponsorene slik at de forsikret seg om at de fikk litt valuta for pengene.  Hvis noen vil sponse en reise for meg og Gamle Gubben Grå, lover vi valuta for pengene. (NB, ikke til et sted med mye coronna virus – jeg ønsker ikke å komme i karantene). Ta kontakt i kommentarfelt eller på mail

Etter møtet dro hun av sted til negleteknikeren sin.
Jeg har ikke egen negletekniker.  Jeg har faktisk ikke vært hos negletekniker en eneste gang.  Passer i grunn dårlig med “klør” i min bransje.  Hun fikk ordnet “vacay-nails” .  Det betyr så vidt jeg kan forstå vacations nails, alså ferie-negler. Det er klart  man må jo ha ferienegler når man drar på jobb-reise.  Jeg må huske det før jeg reiser på tarifkonferanse om halvannen uke.
Isabell sier at hun elsker å gå for poppy farger når hun skal til tropen.  Jeg aner ikke hva poppy farger er.  Og siden jeg skal til Gdansk og ikke tropen(e) er kanskje ikke det så viktig.  De poppy neglene blir så fine med dyp tan.  Men jeg tror ikke Polen i mars vil gi meg “dyp tan”.
Vanligvis går hun for ombre når hun er hjemme så hun tror Quyen blir like stolt hver gang hun skal ut å reise ??????? (Det med ombre skjønte jeg, tror jeg)

Etter negletimen møtte hun moren og søsteren sin, og dro innom en salong for en behandling. Hva slags behandling sier hun ikke noe om, bare at det var vondt og bortkasta tid (og penger.)

Så dro de hjem til henne.  Der snakket hun i telefonen.  Nå kalte hun det telefonmøte.  Det høres jo bedre ut. Moren og søsteren ryddet muligens leiligheten mens hun jabbet i telefon?
Så dro de ut for å spise middag.

Søsteren ble med hjem til henne og overnattet der, så da ble det litt skravling til langt på natt.

Frisør, negledesigner, behandling i salong middag på restaurant og skravling med søster og mor…..
For meg hadde det vært en perfekt “ta vare på meg selv dag”, en avslappende dag.  Lurer på hva Isabell hadde følt hvis hun hadde vært med meg på en av mine travle dager…. Men nå må jeg stikke! Bussen jeg hadde tenkt å ta til Oslo gikk fra Hønefoss for 18 minutter siden. Da blir det bil til Bærum.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg