Et hundeliv

I dag da jeg skulle ut på tur med hundene nektet Charlie Chihuahua plent å bli med. Han løp og gjemte seg lengst unna skjenken i spisestua.  Hjalp ikke hvor mye jeg lokka og ropte.
Greit, Charlie var ute på siste luftetur rundt midnatt. Klokka var bare 09. Han fikk bli inne. Jeg tok med meg Kidd og vi gikk en god runde.

Det var kaldt. Minus 13 biter godt i kinna. Det føltes godt å tenke på at en snart kom inn da vi rundt 30 minuttet senere nærmet oss Drømmehuset.

Hvem tror dere sto i entreen og trippet med store blanke hundeøyne da Kidd og jeg kom inn? Jo, selvsagt Charlie Chihuahua. Har dere gått på tur uten meg? Og jeg som må så veldig ut!!! Ja da var det ikke noe annet å gjøre enn å snu i døra, ta med seg Charlie og gå en ny runde.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg