Første dag i uka….

Reklame | Nutrilashes

Hei dere!
Isabell Raad er som spådd fremdeles på 1. plass, jeg er på 46. plass etter en hederlig 31.plass i går.

I går satt jeg oppslukt i gamle ukeblader og ni-koste meg. Jeg laget soppsuppe og bakte rundstykker, men eller gjorde jeg ikke stort fornuftig.  Isabell Raad lå i senga og furta fordi hun hadde røket ut av Skal vi danse.  Hun titta bare innom bloggen i kveldinga for å tilfredsstille en av samarbeidspartnerne sine.

Nå som høsten er her merker jeg hvor mye mindre sminke jeg bruker.  Eller det stemmer vel ikke helt.  Jeg bruker like lite sminke hele året. Men i likhet med Isabell orker jeg ikke klæsje på med masse greier når været er så  trist og surt.  Dessuten regner det jo hele tiden, så da renner sminken uansett. (Takk, Isabell. Nå har jeg en god grunn for å droppe sminken.)

Isabell synes bryn og vipper er det viktigste ved ansiktet hennes, og derfor er hun ekstra påpasselig med å pleie disse områdene.  Jeg stusser litt over ordbruken “Pleie bryn og vipper”. jeg kan ikke huske sist jeg pleiet verken bryn eller vipper. Ikke har jeg snøring på hvordan dette skal pleies heller. Jeg bruker en mascara i ny og ne, men det kalles vel ikke å pleie vippene?  Jeg får svar.  Isabell har brukt “vippe- og brynserumet som heter Nutrilashes. i flere måneder, og hun kan ikke forestille seg at hun noensinne kommer til å slutte med det.
Vet ikke hvorfor jeg plutselig begynner å nynne på et gammelt refreng fra Pelle Parafin og Tramteateret. “Serum, serum sannhet serum stoffet som stadig forsvant. Folk blir så rare i trynet sitt, når de må snakke sant…”

Men tilbake til dette serumet.  Det er noe du kan smøre på bryn og vipper for å få brynene og vippene til å fremstå som fyldigere. Jeg ser helt klart at jeg hadde trengt et sikt serum, for maken til pistrete øyenbryn enn mine finnes ikke.  For serumet stimulerer hårvekst, og hvis jeg bruker det får jeg sikkert like flotte og buskete øyenbryn som Gamle Gubben Grå!
Isabell smører det også på vipperøttene sine hver dag for å pleie de naturlige vippene hun tross alt har under all ekstensjonen.

Jeg vet dere stoler på meg og at jeg er ærlig i mine betraktninger over ting jeg kommenterer på bloggen.  Ikke det at jeg har noen samarbeidsavtale, Jeg merker bare innlegget med reklame for å kunne bruke en del ord. Men hvis dette firmaet Nutrilashes ville sende en vareprøve eller tre i min retning ville jeg bli kjempeglad.  Kunne jo alltids prøve det og se om disse kjerringbrynene kan bli skikkelige buste-bryn. (Eller gi de i julegave til Datter og et par nieser.)

 

 

12 kommentarer
    1. Du e best ❤ ingenting slår å lese bloggen din 😊 du gir mæ en god start på dagen. En kaffekopp og bloggen din, har blitt et viktig pustehull mellom morrastell på unger og egen jobb. Ha en fin dag , fortsett å blogge 👌

    2. Hehe, så herlig! 😀 😀 Deg vil jeg følge fremover, for jeg aner veldig en blogg med humor – og jeg elsker humor 😉

    3. Hehe 😀 Du og Isabell ♥ Det hadde vært kjekt å se deg i neste sesong av Skal vi Danse. Regner med at du ville slå Frøken Raad med en høyere plassering 🙂
      Kjekt å lese her hos deg. Og ønsker deg en mandag uten regn og grå skyer 🙂

      1. Aner i grunn ikke hvordan været har vært. Har holdt meg på jobb. Tror ikke jeg hadde hatt noe på Skal vi danse å gjøre

    4. Jeg imøteser dine forsøk med den største interesse. Jeg er i utgangspunktet skeptisk til alt sånt, særlig når det presiseres at bloggeren ALDRI i livet ville ha funnet på å reklamere for noe hun ikke hadde SETT fungere.

      Empirisk forskning på høyt nivå her, altså!
      Lykke til!

    5. Moro at du fortsatt er høyt oppe på lista..og du skriver med en fin snert så det er vel fortjent 🙂 Ønsker deg ei fin ny uke <3

    6. En datter driver og hamstrer billige øyevipper fra ebay..sånn før det skal toll og moms på til neste år, eller hva det var. Så bryn og vipper er visst veldig viktig i disse tider.
      Helt greit å være utdatert, synes jeg. Mye mindre styr med fasadepynting.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg