Første økt unnagjort.

Klokka er litt over 9 og jeg sitter her med en kaffekopp. Klapper meg selv på skulderen. Første treningsøkt er alt over. Merk dere det, dere som kjenner meg. Jeg som ikke pleier å være tilsnakkendes før etter Klokka 9 er alt ferdig med første treningsøkt, og ved forholdsvis godt mot.

Vi har hatt bevegelighet/ avspenning og har bøyd og tøyd i rolig tempo før vi avsluttet med sånn autogen trening dom kaller.

Husker vi hadde autogrn trening i et par gymtimer på ungdomsskolen helt i starten av 1980-tallet. Jeg likte det da, men jeg har enda bedre av det nå. Det å slappe helt av er også en treningssak.

Nå er det ei pause før vi skal ha aktivitetsdag. Da skal vi ut på tur..

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg