GGG som gjesteblogger

Når kjerringa liksom begynte å fable om å slå seg opp som toppblogger så jeg for meg mulighetene for et liv med høye stetteglass og røde løpere.

Vel, det ble kanskje ikke helt slik. Jeg synes heller kjerringa har blitt full av sprøe innfall. Her om dagen for eksempel. Helt i det blå over frokostbordet påsto hun at vi skulle reise til Alta!
Hun fikk meg ikke med på en kjøretur nordover siste helga i oktober, men hun har fått meg med på mye annet rart på grunn av denne bloggen. Vi dro til Bøkeskogen i Larvik for å drikke “Rett i koppen suppe”, og vi dro til Halden for å spise terteskjell… Hun skulle dra på stranda for å strikke – i februar??!! og jeg måtte være med som fotograf.
Ja slik kunne jeg ha fortsatt.

Rik har hun ikke blitt, men bloggen har da ført noe bra med seg. Vi fikk Frokost levert på døra fra en  medblogger da kjerringa hadde ødelagt ankelen. og jeg fikk tilsendt ei skikkelig fin hjemmestrikket lue da noen ikke helt hadde troen på at kjerringa skulle bli ferdig med lua hun strikket til meg. Hun ble nå det – etter hvert, men jeg foretrekker likevel lua jeg fikk i posten (Ikke fortell kjerringa det.)

Selv om hun langt fra har blitt rik på bloggen har hun jo tjent litt. Hun fikk utrolig men sant en robot-støvsuger  Den har reddet husefreden mange ganger, Når kjerringa sier at jeg ikke bidrar med husarbeid, trykker jeg på appen og støvsuger hele huset – mens jeg leser bok. Smart ikke sant?
Hun har og vært smart å vært bevisst på hva hun har brukt de pengene hun tjener på blogg på. Bloggpengene gjorde det mulig å få vedlikeholdsfritt rekkverk terrassen Det kommer jo meg til gode. Ikke mer mas om skraping og maling av rekkverk annet hvert år.

Nå pønsker hun på nye eventyr sier hun. Blir en “sponsa tur” snart sier hun. Hvor og hva ville hun ikke si. “Vent og se”, sier hun bare med et lurt smil. Når jeg spør hvem som har sponset turen svarer hun at det er bloggleserne hennes. Jeg rister bare på hodet og lystrer når hun sier at jeg er klar for tur.

 

 

6 kommentarer
    1. For en kjempefin robotstøvsuger dere har:) Visste dere at den også kan fås i hvit farge? Synes nesten dere skulle hatt dere en hvit robotstøvsuger også, fint å variere litt så man ikke blir lei at den samme robotstøvsugeren driver og kjører rundt hele tiden. Den flotte hvite Neatsvor X600 Pro får dere nå 15% rabatt på hvis dere bruker rabattkoden AK15. Det er jo nesten så man må bare si løp og kjøp;)

      1. Hold kjeft om at den finnes i hvitt, mann!!! Vet du ikke at kjerringa er litt vel opptatt av farger i interiøret? Spisestuen er holdt i svart og sølv, mens stuen er i hvitt og gull. Plutselig får hun det vel for seg at hun skal ha en hvit støvsuger i stuen og en svart i spisestuen. De har vel ikke støvsugeren i rosa og? Så hun kan ha en egen støvsuger på de der rosa gjestedoen sin.

    2. God morgen GGG, så flott fortellerstemme du har!
      Det må være skikkelig gøy å være gift med en toppblogger.
      God lørdag og god tur…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg