Frokost

I dag kom pakka som aldri dukket opp i går.  Som dere kanskje husker fra innlegget Og livet går videre…fikk vi levert skolebrød og kryssordblad fra snille Vibbedille i går morges. Utrolig kos gjort, og vi ble kjempeglade!!

Det ble ikke Vibbedille.

For hun hadde bestilt mer. Så etter noen meldinger mellom oss  for å høre hva jeg hadde fått tok hun kontakt med firmaet. Hun ville og finne ut hva den kryptiske meldingen vi begge hadde fått om at leveringen ikke var komplett betydde. Når resten ville bli levert. Hun fikk til svar at “Resten av bestillingen gikk tapt i leveringa” hva nå det betød.

Jeg forsikret Vibbedille om at vi var utrolig glade for det vi hadde fått, og at hun ikke skulle stresse mer med det. Men Vibbedille var fremdeles ikke fornøyd,

Så i dag kunne vi hente inn denne pakka sammen med avisen. Pakka inneholdt 2 grove rundstykker, 2 sjokoladescones. Nydelig skinke, kryddersalami, en god ostebit  1 liter appelsinjuice og 200 gram filtermalt nybrent kaffe.  Tusen, tusen hjertelig takk Vibbedille.

Bakervarene var ferske og alle tingene smakte utrolig godt. Jeg ble så mett at jeg fremdeles har igjen halve sjokoladesconsen min – og ja jeg delte btodelig med Gamle Gubben Grå. (og litt med Charlie Chihuahua)

Den venter ikke forgjeves som venter på noe godt.

16 kommentarer
    1. Til å ikkje ha Leveringsgaranti var det jaggi godt det kom frem i dag, var muligens et sultent avisbud i går? Klarer ikkje finne en mer logisk forklaring på at “Leveringen gikk tapt”… Men godt å høre at du fikk koset deg på kwisten, det var deg vel undt 🙂

      Når eg ser på på Refusjonkvittering på det som skulle komme i går (ja for eg kjøpt ny frokost i går og får tilbakebetalt for min første bestilling) så tilbakebetaler de også for de 3 skolebrødene og Kryssordet, så ja, da ble jo det gratis for det var jo unødvendig for meg å bestille ny dessert og kryssord 🙂

      Kos deg masse <3

      1. Vi har diskutert i heimen. Vi tror ikke budet spiste maten. Da hadde han ikke meldt fra til firmaet. Men postkassa var stappet full av skolebrød, kryssordblad og avisen vår. Han fikk ikke plass til maten. Ingen svar å få fra firmaet på tlf eller mail rundt 5 når avisbud er her. Og han måtte holde ruta. Tenkte ikke på å leite seg frem til rett hus.
        Så han tok med maten videre.

        Bare tankespinn herfra. Men maten kom i dag, og den var virkelig god og fersk.

        1. Fikk en slik Morgenlevering selv på bursdagen i fjor (Har postkassestativ) og det hadde ikkje vært mulig å få boksen ned i kasse så den ble satt på trappa 🙂 Eg syns jo de kan gjøre en innsats når de har det som en tilleggstjeneste 🙂

    2. WOW, så deilig frokost!
      “Tapt i leveringa” kan bare bety to ting. Budet har mistet esken i bakken eller noe, så det ble ødelagt. Eller budet har spist frokosten 🙂

    3. Herlig👍 Vibbedille er virkelig et godt og omtenksomt menneske (skulle ønske det var flere!), som faktisk gjør gode ting, bare fordi hun kan. All ære til henne👍

    4. Vibbedille er et flott menneske, er blitt fast leser hos henne også. Det varmer når hun tenker på deg, gitt dere en flott frokost. Du fortjener det, også gamle Gubben Grå 😀. Ha en flott dag videre 😀🌹

    5. Så koselig og omtenksomt gjort av Vibbedille 🥰
      Vi har fått slik frokostpakke i gave ved et par anledninger, de har faktisk vært levert på trappa. Også kjøpt selv noe bakverk noen ganger. Nu blei jeg fristet, må bestille en dag…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg