Gjør det enkelt

I går var en travel dag.  Noe som førte til lite tid på blogg. Ikke leste jeg andres blogger, og mitt ene innlegg ble først postet et par minutter før jeg stupte til sengs.  Slik når man ikke toppen, og jeg raste ned fra en 25 plass til plass nummer 30.  Irriterende, men i går hadde jeg ikke tid til å prioritere bloggen.  Det kommer til å komme flere slike dager.  Bloggen er noe jeg koser meg med når jeg har tid.  Min pause i hverdagen.  Så bær over med meg hvis det fremover kanskje blir litt færre innlegg.  Ferien er definitivt over!

For Isabell Raad er karantenetiden over, og dermed har vi ikke hørt noe mer fra henne heller. I motsetning til meg klatrer hun oppover bloggtopplista selv om hun ikke poster nye innlegg. Forstå det den som kan.

Vel, jeg dukker da ned til plass nummer 100.  Det er zhuoblogg. eller Cindy, som jeg tror hun heter.  Ny blogg for meg. Men Cindy ser ut som en effektiv dame.  I dette innlegget fra mandag har hun samlet en mengde rabattkoder og gode tilbud fra en mengde bransjer på ett sted.
Er du opptatt av slike koder, gå inn på bloggen.  Du kommer sikkert til å finne noe du liker.

3 kommentarer
    1. Ja, å jobbe 100 prosent og vel så det er ikke akkurat kompatibelt med å helst skulle blogge 100 prosent 😀 He-he… Nei, her blir det også lite om dagen. Men nå har jeg høstferie. Får se om jeg får til litt da 🙂

    2. Forståelig, men ønsker å se deg på toppen av blogglisten. Jobber selv mye og det er ikke hver dag jeg rekke å lese😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg