Glemte det igjen….

Jeg dunker meg i hodet og er virkelig oppgitt over meg selv.  Hvor dum går det an å bli, lissom?  For her har jeg som mål å bli toppblogger , og så glemte jeg helt å ta bilde av middagen vår i går.  Hvordan går det an å gjøre så elementære feil? Isabell Raad på bloggtoppen hadde taco og gjør aldri sånne feil. Får skylde på at jeg ikke er helt i  form, og at ryggen seriøst snart tar ryggen av meg.

Men selv om jeg ikke har bildebevis; Vi spiste spagetti med kremet kyllingsaus med kylling og squash.
Tilden vardet revet parmesan, grønn salat og hvitløksbaguetter.
Sånn, nå vet dere det.   Ha en fin dag

 

 

6 kommentarer
    1. Feil overskrift! Det skulle stått : Dagens fantastiske middag….
      Og når man så har klikket seg inn, fortsetter du med : Her skulle vært et bilde av middagen, men den er dessverre spist opp fordi den var så god og vi veldig sultne…og så kan du fortelle hva måltidet bestod av.
      🙂 Her får du gode tips på veien opp, ser du.

      Jeg er full av galgenhumor i dag, nødvendig for å overleve. Tredje dagen med hodepine, vond rygg, vonde ledd, tungpustet ( tåke her,pluss astma. Rett fra senga til inhalator). Dessuten våknet jeg kl 4 og fikk ikke sove mer. Zzzzz. God morgen!
      Jeg tok forresten opp en pakke koteletter fra fryseren, og jeg vet det er surkål i kjøkkenskapet. Begge deler kjøpt før jul.

      Ha en flott dag! 🙂 ( Med eller uten ryggrad)

    2. Takk for tipset! Du har så rett så rett.
      Kos deg med kotelettene, og god bedring.
      Det er alltid gøy med dager fulle av galgenhumor.

    3. He, he, vi får vel kanskje ett fantastisk bilde av dagens middag da, for du skal vel ha noe interessant på en torsdag….:)
      Tror sannelig jeg skal lage middagsblogginnlegg i dag, for her kommer noen gjester og vi har litt ulike matpreferanser…, så ja, takk for tips…:)

    4. Mmmm, hørtes godt ut! Med en kokk i huset kan du sikkert legge ut bilder av bedre middager enn Isabell Raad. 😉

    5. Det kan jeg.😊 Men når den lekre maten står på bordet er liksom ikke alltid fotografering det første ei sulten kjerring tenker på 🤣🤣🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg