Godt med helg

Arbeidsuka er over, og jeg kjenner at det er veldig godt med helg og fri.

Etter jobben i dag tok jeg en runde på senteret for å kjøpe i det minste noen av de siste julegavene. Eller det var i det minste planen.

Men så traff jeg på ei venninne av meg, så da ble det kaffe og litt skravling i stedet.  Hyggelig det, og noen ganger er det kanskje like viktig å ta seg tid til en prat som bare å stresse rundt.

Vel jeg fikk i det minste kjøpt en av de gavene jeg har igjen. Kommer nok i mål i år og.

Det ble sene kvelden før jeg kom hjem. Klokka var over 20. Jeg orket ikke styre med middag, så jeg kjøpte med hamburgere på vei hjem. Er lov å gjøre det enkelt i førjulsstria.

 

4 kommentarer
    1. Jeg tyr til Hamburgere en gang i blant jeg også.
      Synes det er helt innafor. Og godt er det også.
      Koselig med venninne treff.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg