Har dere savnet meg?

Vel jeg har prøvd å lage innlegg på bakgrunn av Kokkejævel sitt siste innlegg. Både det om Facebook sida til Hoftepluss og det hvor han svarer Eline. Men vet dere hva? Jeg har gått lei. Lei hele Kokkejævel

Jeg har kommet meg opp på et lesertall jeg er fornøyd med. Vil gjerne lenger opp på lista, men da fordi bloggen min er bra nok som den er. Slutte med å herme etter toppbloggerne eller kommentere dem. Det finnes da så mye annet spennende å skrive om.

Nå skal jeg straks på røntgen. Kollegaer skal ta bilde av mitt maltrakterte bein og MR av ryggen min. Bildene av beinet kan jeg til en viss grad bedømme selv, MR bildene overlater jeg til radiologene. Men om en times tid har jeg litt formening om hvordan det står til med beinet og kan begynne tankeprosessen på hva jeg skal gjøre med det.

Vi blogges

16 kommentarer
    1. Er enig med deg i dette (Selv om dine satiriske skråblikk er geniale!) Men sannheten er den at DU er sååå mye mer matnyttig enn kokken selv 🙂

      Lykke til på rønken!

      Vibbedille 🙂

      1. Jeg ser også fram til flere betraktninger og skråblikk fra deg, uten denne kokken fra nord👍
        Håper resultatene fra røntgen ikke var for nedslående. Lykke til framover🙂👍

        1. Det er bra!
          Du kan jo f.eks bruke Random.org.
          Si f.eks at du legger inn nr 1 til 30,(De 30 øverste på lista) “snurrer”, blir det f.eks nr 15 – Ja så tar du et blikk på bloggen på 15.plass 🙂 Da vil ditt skråblikk dreie seg om mye forskjellig og ikkje bare fra en blogger 🙂 Det kunne blitt gøy!

    2. Kokken stakkar har satt seg i den situasjonen at han MÅ holde seg relevant. For enhver pris.

      For nå er det leserne han skal leve av, ikke spisestedene i Alta.

      Det er leserne som skaffer blogginntektene, som kjøper bøkene og som handler i nettbutikken.

      Han kan IKKE tillate seg å bli glemt. Da går han konkurs. Så for å holde interessen ved like og lesertallene høye må det provoseres kraftig mellom oppskrifter og kosemose-innlegg.

      Huff, synes nesten synd på ham….tror ikke stresset blir så mye mindre enn det han ville bort fra.

      Synes det forrige innlegget ditt var så snilt og samtidig genialt. Så mye hyggeligere enn en surpomp som henger ut en leser : )

    3. Jeg liker bedre det du skriver om andre ting, refleksjoner om livet osv enn det du skriver om han på toppen. Stå på og skriv om livet..
      Nå er bildene tatt og du har sikkert fått litt innblikk i ståa. God bedring Brit.

    4. Det eer mange kloke betraktninger du har kommet med, og noen ganger må man reflektere over livet. Du har masse og ta av å skrive om. Fine bilder tar du også.
      Lykke til med dommen. Håper det har gått greit.

    5. Dette blir så bra! Tenker at hvis du fortsetter som du gjør holder du deg godt opp på blogglisten. HVis du drar inn leserne dine av og til med spørsmål som i forrige innlegg, engasjerer oss, når du toppen. Uten at det er så viktig da:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg