Hussalg….

Neida. Jeg skal ikke selge Drømmehusetog flytte inn i en lavvo. Selv om jeg sov utrolig godt der her om natten..
Det er selvsagt Anna Rasmussen der oppe på toppen av bloggtoppen som fremdeles skal selge huset sitt.

Det er et fantastisk hus. Jeg har selvsagt klikket meg inn på annonsen. Det er lenke i innlegget hennes.  Ikke helt min stil, men du verden for et hus. Så har du 7 millioner og lyst til å flytte til Søgne hadde jeg ikke nølt med å slå til.
Når jeg sjekker Søgne på Finn er det flere flotte funkisboliger til salgs der, og de ligger vakkert til alle sammen.  Anna Rasmussen sitt er et av de dyreste. Også ett av de største med egen utleieleilighet.  Men mange av de andre er og utrolig fine og noen millioner rimeligere.  Så hvis du har de 7 millionene og kan tenke deg Søgne, sjekk et par andre hus og. ..

Jeg blir jo litt nysgjerrig på hvorfor de selger et slikt flott hus.  De har tre barn hvor to fremdeles går i barnehagen så jeg ser ikke helt for meg at de er i deg kategorien for å flytte i leilighet fordi ungene har flyttet ut.   De selger og huset hennes i Stavanger.  Det er ikke lagt ut for salg ennå, så da har jeg ikke vært inne på finn og snoka der.  Men jeg undres på hva hun nå har planer om. Hun holder kortene tett til brystet.
Men jeg regner med at hvis jeg følger med på bloggen hennes (gjesp)får jeg svaret om en stund.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg