Hva gjør man?

Er det for mye forlangt? Jeg bare spør. Er det for mye forlangt  å levere ett, jeg ber ikke om mer enn ett lite blogginnlegg i løpet av et drøyt døgn hvis man skal skinne der oppe på bloggtoppen?

Isabell leverer ikke – og jeg kan da umulig sitte her og svare på de samme spørsmålene dag etter dag!
Leserne mine er ikke senile gamle mennesker som ikke husker svaret mitt fra en dag til den neste. Og i grunn var ikke de spørsmålene så veldig spennende.

Jeg furter, og tar i stedet for meg nummer to på lista. Kokkejævel.   Han skal beres med dagens innlegg.

Isabell Raad, SKJERP DEG!!!!!

(Innlegget som harselerer med Kokkejævel blir selvsagt et eget innlegg. Jeg samler på klikk.)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg