Inspirasjon til interiør…..

Sophie Elise er tilbake på bloggtoppen.   Hennes siste innlegg er et innlegg fullt av interiør-inspirasjon.   Hun viser frem produktbilder av ting hun har bestilt til huset sitt. Det er et reklameinnlegg, merket på korrekt måte og alt det der. Om hun har bestilt tingene, og om hun må betale for de eller får de som sponsorgave vites ikke.  kanskje er det ikke så viktig.

Jeg er også opptatt av interiør.  Jeg har og min egen stil.  Men jeg har som kjent ingen sponsorer.
Egentlig er det like greit.  For jeg handler mesteparten av interiøret vårt på Fretex,  loppemarked og Finn.no.  Og du vet, jeg har liksom ikke lyst til å få restlageret av ting de ikke har fått solgt som sponsorgave…  Det er ikke alt på bruktbutikkene eller loppemarkedene jeg kunne tenke meg å ha med hjem. Langt der i fra. Det er jo skattene jeg leter etter.
Det siste året har det gått litt hardt ut over “krystall-rødvinsglassene” mine.  Og rett eter jul ble det siste knust.
Det høres ut som om vi har de fyllefestene her, men det er ikke tilfelle. Det er som regel i forbindelse med vask eller når jeg setter de opp på verandarekkverk eller andre lure steder for å ta perfekte bilder til sosiale medier at uhellene skjer.

Vel, da jeg var innom Fretex her om dagen fikk jeg kjøpt fire nye  “krystallglass”.   Det er ikke ekte krystall, men billigvarianten.  Men de er fine og lyset brytes bra i de. Det har jeg ikke helt klart å få frem på bildet.  Kanskje ser man det bedre på det minste bildet.?

Glassene kostet 19,- kr pr. stk så for 76, l kr. fikk jeg nok til fire. De hadde ikke flere. Men det er ikke så ofte vi er 12 til bords her hjemme heller.

Og hvis du lurte, ja. Jeg kjøpte den håndbroderte løperen på Fretex i  samme slengen. Jeg liker slikt nå som det går mot vår. Den betalte jeg 49,. kroner for.
.Her er et tilsvarende glass, bildet er tatt på  trammen i sommer, eller tidlig høst

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Ja, men nå er du jo veldig “in” siden det er gjenbruk. 👍🏻
      Det burde virkelig gi en høy plassering på listen.
      Mine rødvinsglass ( jada, på stett) tror jeg kostet 30-40 kr for 12 stk på Rimi en gang i tiden. Merkelig nok er ingen knust enda, selv om det absolutt ikke er dyre saker. Det kan jo være fordi de brukes sjelden siden jeg er avholds. Det hender andre ikke er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg