Jævel eller snobb

Det faller enkelte av mine lesere tungt for brystet at jeg kaller Kokkejævel for Kokkesnobb, for fyren er vist nok ikke snobbete.

Jeg opplever Kokkejævel som en mann som ikke tar seg selv høytidelig, og som nok forstår at min humoristiske omskrivning av navnet hans ikke et vondt ment.

Så irriter deg ikke over min humoristiske vri, det blir jo litt kjedelig om vi alle bare skal lovprise han hele tiden.

Han skriver bra, har humor og jeg heier på han, men jeg gjør det på min måte.

Ha en fortsatt god søndag!

8 kommentarer
    1. Litt humor kan jo ikke skade det da..enkelte har litt tungt for å skjønne ironi og en vennlig undertone..tar alt så bokstavelig.. Ha en fortsatt fin kveld :))

    2. Å, vi som kjenner deg litt nå, skjønner jo at du er bittelitt glad i Kokkejævel. Men greit å kalle ham Kokkesnobb så ikke Gamle Gubben Grå blir vonbroten. ” Du skal ikke ha andre kokker enn meg”👨🏻‍🍳
      😁

    3. Æ heie på både kokkejæveln å dæ! De eneste to bloggan æ gidd å bruke tid på, næssn kvær dag. 😊

    4. Jeg blir ikke fornærmet, men forstår egentlig ikke den snobbegreia. Jeg må vel være den minst snobbete superkokken som finnes i Norge. Ja, det var en spøk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg