Jeg fryser!

Arkivbilde, jeg har ikke stukket nesa utenfor døra ennå. Det er kaldt. Jeg har frosset i natt til tross for at jeg har en stor, deilig dobbeldyne helt alene. Eller, Kidd har vel lurt seg inn under dyna mi et par ganger i løpet av natta. Kulda har liksom trengt inn i alle ledd og maltrakterte kroppsdeler. Det har ikke vært en god natt. Sto opp rundt 7 og fant ut at vi ganske riktig har hatt årets første frostnatt.  Fryser ennå til tross for ulljakke, ragsokker, pledd og to store krus med te.

Men det ser ut til å bli en fin dag. Sola skinner fra klar høsthimmel. Når frokosten er unnagjort og nok en kopp te inntatt skal jeg kle på meg og komme meg ut. Det er en nydelig dag for fotografering. Alt for fin til å sitte inne i.

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg