Jeg og Monet…

I dag tok Gamle Gubben Grå og jeg turen til Hadeland Glassverk. I fjor hadde de Leonard da Vinchi  utstilling. Året før hadde de utstilling med Van Gogh. I år er det Monet. Det er flott å stå og se den interaktive utstillingen hvor bildene kommer i rekke og rad rundt i en stor sal. Der gjør et mektig inntrykk, men det er ikke noe for beinet mitt for tiden. Så vi droppa å kjøpe billetter til utstillingen i år. Men selv om jeg ikke fikk med meg Monet, klarte jeg ikke å stå i mot fristelsen til å snike meg med på ett av bildene hans.

Eller, jeg måtte jo få Gamle Gubben Grå til å ta et par versjoner når vi først var i gang. Det er ikke hver dag kjerringa får sneket seg med i et berømt kunstverk.

 

 

5 kommentarer
    1. Hehe, herlige bilder fra broen! 😀 Jeg fikk med meg Leonardo da Vinci ifjor, og det var en flott opplevelse! Tenker at årets utstilling er enda finere, for Monet har noen flotte bilder! Mener å huske de hadde noen stoler sist, så om du har lyst til å se den, så ville jeg ha spurt de som selger billetter, om de har stoler iår også. Uansett, du har jo vært i et av bildene hans. 😉

      1. Joa, det var stoler der men vi droppet det i år. Men brua står ute til fri benyttelse for alle som vil ta en selfie. Jeg kunne jo ikke la den sjansen gå fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg