Kaffe-latte

Det begynte å bli lenge siden sist, men i dag var det tilbake til gode, gamle dager. I dag var Gamle Gubben Grå og jeg på stam-kaffeen vår og koste oss med kaffe-latte slik vi pleier på lørdager.

Forrige helg sto jeg på stand på torget, og det ble ikke noe kaffedrikking på oss.
For to uker siden var jeg på stand på Tyristrand, ikke noe kaffekos på Gamle Gubben Grå og meg da heller.
For tre uker siden var vi på loppemarked i Haug. Da ble det riktignok kaffe, men ikke latte.
Jeg tror ikke vi har sittet på dette stedet sammen og kost oss med kaffe siden Gamle Gubben Grå tok og raket av seg håret. Det er noen uker siden.

Men i dag, i dag var vi på plass. Hverdagen begynner å komme tilbake. Det er godt.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg