Klar til avreise.

Det fines muligheter for hjemmepåske. Jeg bare nevner det.  Ikke det at det er et alternativ her i Drømmehuset. Vi skal på hytta. Det er det som er ordentlig påske. Selv Svigermor nede i Spania har ringt for å forsikre seg om at vi drar på hytta.

Så planen i dag var altså at vi skulle dra av gårde mot hytta tidlig. “Tidlig” er et relativt begrep her i familien, så jeg antydet til Eldste sønn at vi skulle hente han rundt klokka 10.

Klokka 9 tok jeg en tur med hundene. Greit åt de får lufta seg litt før en lang biltur.
En satt under pleddet på sofaen sin, en hadde trukket seg tilbake til rommet med frokost og bok og en hadde jeg ennå ikke sett snurten av denne morgenen. Ikke mye som tydet på en tidlig avreise.
Situasjonen var den samme da jeg kom inn igjen et kvarter senere.

Men nå, når klokka nærmer seg 11, er vi endelig bilene fulle og vi klare til avreise.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg