Kneblet…..

Nei, det er selvsagt ingen som har klart å stoppe kjeften på denne kjerringa. Det er Kokkejævel langt der oppe på bloggtoppen som har denne overskrifta.  Og ikke er det noen som har kneblet han heller.  Det ville nok være omtrent like vanskelig som å kneble denne kjerringa… Nei. det hele handler om Rampenissen Alvin som de har fått i hus og hans litt brutale velkomst av en ny nisse.

Jeg ser at Rampenissen har flyttet inn hos mange på sosiale medier, og jeg gremmes over at ungene har blitt så store og at flesteparten har flyttet ut.  For dette er en form for adventskalender som jeg virkelig hadde elsket, og hvor fantasien min virkelig hadde boblet.
Det er så jeg nesten vurderer å la en Alvin Rampenisse flytte inn her i Drømmehuset hos Gamle Gubben Grå og meg. (Og Yngste Sønn)

Gjør adventstiden magisk!

2 kommentarer
    1. Jeg synes disse rampenissene tar litt i overkant over. Kunne de ikke heller lagt det på et hyggelig nivå, om hvordan gi komplimenter eller bare en fin liten gest i hverdagen. Noen jeg har kommet over er i overkant utspekulerte.

      1. Det er sikkert forskjell på dem.
        Jeg har hørt om sammenknytting av familiens sko, bytte ut frokosten med godteri og ostepopp, små nissestreker. og noen nissegleder

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg