Kvikk-lunsj lua maske for maske del 2

Som dere kunne lese i innlegget Kvikk-lunsj lua maske for maske… har jeg begynt å strikke lue til Eldste Sønn.  Vibbedille mente det ville gi meg mange lesere og klikk hvis jeg delte strikking maske for maske.  Hun mente at jeg burde gjøre det på såkalte strikkesider på Facebook.

Men tenk litt over det. Hvis jeg vil dele noe på slike sider må jeg liksom bli “medlem”. Og hva skjer da? Jo da vil Facebook feeden min strømme over av diverse strikke-innlegg. Vel til vanlig strømmer det nesten over av Rød politikk og sopp. Jeg går jo nesten glipp av hvis venninna min har klipt plena eller søsteren har sett en solnedgang.  Jeg trenger ikke overstrømmes med garn og strikketøy i tillegg.

Nå skal Vibbedille dele innleggene mine på sånne sider, så får vi se om det gjør noe utslag.

Nå har jeg nøstet opp det hvite garnet og begynt å strikke på bokstavene i LUNSJ.

 

14 kommentarer

Siste innlegg