Lite med dans og dueller….

Hei fininger!
Isabell Raad er tilbake på bloggtoppen.  Det er nok en medvirkende årsak at dama røyk ut av “Skal vi danse” i går.  Hun får nok noen klikk i dag og, for hun har ennå ikke kommentert retretten fra “Skal vi danse”.

Her har det vært lite med dansing.  I går var det sofa og pelspledd nesten hele dagen.  Var bare en liten tur ute hos Høvdingen.  Våknet opp i dag med en gruelig dårlig rygg. Var så vidt jeg kom meg ut av senga. Så mye stille-ligging er ikke bra.
Tok med meg Kjøteren og gikk en tur. Det pleier å hjelpe.  Ute pøsregner det. Skikkelig høstregn. Jeg ble våt helt inn til skinnet. Trodde det ikke regnet så mye, og skippa regnjakka. Tøysko var heller ikke det rette skovalget, bare nevner det.
Fordelen med å ha hund er at man kommer seg ut, uansett vær.  Ulempen med å ha en masete gammel hund som MÅ ut, er at man ikke alltid er våken nok til å sjekke været før man drar på tur.
Da vi kom inn igjen hadde Charlie Chihuahua driti på stuegulvet. Gamle Gubben Grå ligger fremdeles og snorker inne på soverommet.
Dagen har begynt, og jeg føler ingen grunn til å danse..

Nå har jeg tulla meg godt inn i pelspleddet, stappet beina i de store pelstøflene jeg ikke har brukt siden sist vinter og laget meg en stor kopp te.  Hundedritten er vasket vekk og Gamle Gubben Grå har våknet og kommet tuslende. “Jeg liker sånne lange, rolige søndagsmorgener hvor ingen ting skjer og ikke noe haster” sier han og lager seg dagens første kaffekopp, fremdeles i pysj.

5 kommentarer
    1. Hahaha … morsomt. Jeg har en mann som ikke kan ligge lenge om morra’n! Så han er alltid oppe før meg nå. Om jeg ikke har døgnet vel og merke. 😀 Fortsatt fin søndag til deg/dere. Og du, de tøyskoene kan du sikkert pakke vekk nå … bare nevner det. 😉

    2. Du, altså! Morsom! Artig å lese innleggene dine, og du har fortjent å være på Topplista 🙂 Ikke sant det er fin å ha bikkje? Da kommer vi oss ut om morran om vi vil eller ei 😉 God søndag!

    3. Herlig, ikke visste gamle gubben grå alt som dagen hadde gitt deg. Du kunne jo danset med stjerner før han kom seg opp og likte morgener som var “rolige”…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg