Lys i mørke

For tre uker siden var vi på loppemarked og jeg kjøpte en heklet duk jeg ikke har vist dere. Jeg ville liksom la den komme til sin rett på et høstpyntet bord, for det er en duk som med sin gyldne kobberfarge får frem høststemningen.

Denne uka fikk jeg endelig ånden over meg til å dille litt på derunder bordet i stua. To sånne batteri-stearinlys noe kjøpt inn på Europris. Samme sted kjøpte jeg og telys-lykta med høstløv-motiv. Det strikkede gresskaret kjøpte jeg da jeg var på Tyristrand-dagene for to uker siden.

Med litt tåke utenfor i går var det kos med tente lys inne. Bordet tar jo opp litt av høstfarger fra omgivelsene utenfor vinduet. Ble sånn rimelig fornøyd. Skulle kanskje og hatt noen blomster i de rette høstfargene på bordet. Kanskje det dukker opp etter hvert.

 

4 kommentarer
    1. Flott med høstmotiv. Bruker mye det ovale kubbelyset i fra Losen. Flott med å ha høststemning inne også, og ikke bare ute. Her er snøen kommet langt nedover fjellene. Vinter er man ikke glad i. Ha en fin helg, og kos deg med kaffelatte i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg