Månelyst….

Jeg har ramla ned til 56 plass og fikk bare 558 klikk.  Analysen jeg trekker ut av det, er at rompa til Sophie Elise selger mye bedre enn reklameinnlegg for Kirkens Bymisjon. Synd men sant.
I dag er det Kokkejævel og rampenissen hans som er på topp. (dukk) noen ganger gleder jeg meg til jul, bare for at denne pina av en adventskalender skal ta slutt…

Jeg forstår at den som hjelper Rampenissen til Kokkejævel med alle rampestrekene har det ganske så morsomt. Og som intern humor i heimen kan jeg le av en del av de.  Men må alt deles på blogg?

Som sagt, jeg ser humoren.
Hadde jeg pakket inn kaffemaskinen her i huset i aluminiumsfolie og også pakket inn ledningen og på den måten forsinket dagens første kaffekopp for Gamle Gubben Grå med flere minutter, hadde det blitt månelyst her i Drømmehuset også.
Hadde jeg i tillegg også pakka inn røykpakka med mengder av papir og tape samtidig, ja da kunne vi sikkert feira nyttårsaften her på feltet med en gang.  For da hadde den vanligvis ganske sindige Gamle Gubben Grå eksplodert som en ildsprutende drage og jeg kunne ha ventet meg en grusom hevn.

Og Kokkejævel; hvor spennende tror du det er at du nesten daglig viser frem underbuksa di på blogg?
Sorry, men man drar ikke lesere på blogg med undertøy med mindre det er en smekker kropp inne i undertøyet, en som kan å posere.
Hva som er mest mandig av undertøy med nissemotiv og undertøy med pepperkakemønster?
INGEN AV DELENE!!!!!  

Sånn, nå kan jeg begynne dagen.

2 kommentarer
    1. Så godt å høre dette! Var veldig fan av ovenfor nevnte blogg, men har helt sluttet å lese. Fremstår nå kun som klein og plump.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg