Nå kan dere lure.. .

Hvorfor er det ingen som spør om hvor jeg har kjøpt buksa mi? Isabell Raad øverst på bloggtoppen får det spørsmålet hele tiden. Og buksa til Isabell er fin den. Jeg innrømmer det. Men se på buksa mi da! Nydelig passform, sitter som et skudd over kjerringrumpa. Den er i en av de hotteste motefargene nå ved inngangen av et nytt tiår. Dere må vel lure på hvor jeg har kjøpt buksa mi!  Så spør i vei!

For hvis dere spør, så må dere jo gå inn på blogginnlegget mitt en gang til for å  se om jeg har svart. Og på den måten får jeg dobbelt så mange sidevisninger. Genialt ikke sant?

For jeg trenger noen sidevisninger for å muntre meg opp. Har ramla under 50. plass. Hvor langt under vet jeg ikke. Jeg sitter på ei hytte i tåkehavet på fjellet med kun mobilen å blogge på. Tåka er tett, det snør og blåser. Det er så jeg nesten må ta med spade, kart, kompass og alt det utstyr fjellet krever bare for å begi meg av sted til utedoen langt nede i lia  Jeg revurderer å godta den prisen selger satt på den dostolen oppe på Raufoss. Er 500 spenn mye for en antikk, gammel dostol?

Men dette skulle handle om bukser…

Gina Tricot//Gina Tricot//Gina Tricot//Gina Tricot

6 kommentarer
    1. Synes nok det var en stiv pris for do-stolen. Du har ikke en stol du kan modifisere litt selv da? Snart loppemarked tid også forsovidt. Lykke til.

    2. Jeg har fulgt bloggen din en stund, og forundrer meg over at du ikke kommer høyere opp på blogglista. Du skriver morsomt, varierende og med en ironisk undertone rettet mot tenaer som flere undrer seg over. Du oppleves som et menneske med begge bena på jorda som lever et liv som de fleste av oss gjør i forhold til økonomi, familie og gode verdier. Flere kan identfisere seg med deg enn vi kan med f.eks isabell raad og de andre som får så høye inntekter at livene deres blir langt fra vår hverdag. Håper du fortsetter å blogge, og jeg heier på å se deg på toppen av lista👍

      1. Tusen takk!!
        Jeg kommer nok til å fortsette å blogge. Det med topplassering er ikke så viktig. Mest en greie for å ha en rød tråd. Jeg har nå flere hundre sidevisninger i døgnet. Jeg blir lest. For meg er det stort

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg