Party, party, party!

Det er lørdagskveld og selvsagt tid for party, party party!! Jeg mener hva er blogglivet uten litt ellevill festing?

Vi startet festen tidlig. Det var så vidt jeg rakk å bli ferdig med shoppingen før festen var i full gang. Skal man ha hageparty i april er det greit å starte tidlig på ettermiddagen, før sola går ned.  Allerede klokka 16 var vi i gang med vår elleville festing.

Vel kanskje det å kalle det ellevill festing var å ta litt hardt i.  Men hageparty var det!  Eller party og party.  Eldste Sønn, Høvdingen og jeg nøt en kaffekopp og litt is ute på terrassen til Høvdingen.  Etter kaffekoppen skeiet vi helt ut og spiste hver vår kransekakestang – rett fra Bondens marked. Ja, det ble mer enn en kopp kaffe.

Når sola ikke varmet så veldig lenger var det på tide å bryte opp. Eldste Sønn og jeg satte kursen mot byen.

Jeg kjørte Eldste Sønn hjem før jeg dro hjem til Gamle Gubben Grå og Drømmehuset. Vi nøt en bedre middag. Fish and chips. Sånn ferdig i form, bare å sette i steikeovnen.  Noen ganger er det greit å gjøre det enkelt.

Etter middag laget jeg hvit gløgg. Hylleblomst saft og hvitvin. Nellikspiker og kanelstenger. Litt appelsin og en kandispinne til å røre med. Jeg inntok horisontalen på sofaen sammen med pelspleddet og Charlie Chihuahua. Kjenner jeg meg rett er det ikke lenge før jeg sovner på sofaen. Lenge siden denne kjerringa festa og danset hele natta.

Dessuten er  det en dag i morgen. Da skal jeg gjøre noe jeg tror ingen toppbloggere hverken av de gamle (rosabloggerne) eller de som herjer nå har skrevet om før meg.  Så følg med på denne bloggen i morgen og!

13 kommentarer

Siste innlegg