Påskehøna

Påskehøna, eller egentlig hanen, er på plass i stolen på trammen. Det er straks påskehøytid. Påskehøna fant jeg på Kremmertorget for et par år siden, og falt pladask. Siden har den hatt plass i kurvstolen min på trammen i påsken. Den gjør meg glad hver gang jeg ser den.

I år har jeg fått en ny Påskehøne.  Dette sjarmtrollet fikk jeg av Gamle Gubben Grå. Hun ser litt slapp ut, og det er nok litt min feil. Magen hennes er nemlig tiltenkt en tre liters pappvinpose – og nå er det bare en halvfull pose der….

Vi får se om hun får litt mer fylde til uka…

 

 

2 kommentarer
    1. At disse sjarmtrollene skaper påskestemning skjønner jeg godt, og det blir nok mer fart i høna med litt mer vin i magen! Her er det visst bare egg og kyllinger til påske, så da burde det egentlig vært både høne og hane også, – får se om jeg får ordna det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg