Penga flyr

En dag for rundt to uker siden var Gamle Gubben Grå og jeg ute på den øde landevei. Ikke til fots, me  med bil. Vi skulle oppover til de dype skoger.

Samtalen i bilen gikk greit. Eller samtale og samtale fru Blom. Det var stort sett jeg som sto for pratinga. En monolog om en politisk sak. Engasjementet er stort, kjeften gikk på høygir. Det samme gjorde bilen.

I en fotoboks på Veme blinka det rødt. Plutselig var jeg ikke så glad i den fargen… Praten stilnet litt i bilen….

For et par dager siden kom det et forenklet forelegg i posten. 2.100 kroner fattigere og en lærepenge rikere. Dette er utrolig unødige penger å betale. Jeg vet at det er 60 sone. Jeg vet at det er fotoboks.

Dyr pris å betale for å være litt vel engasjert.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg