Planer for april

Jeg velger meg april skrev Bjørnson. Og ja, jeg kunne og fort valgt april som en av mine favorittmåneder. Det er så utrolig godt når naturen våkner til etter vinterdvalen. I dag har jeg gått tur på bar mark i furuskog. Deilig.  Jeg kommer nok til å være mye ute de neste dagene og ukene. Dette er en av de flotteste tidene på året.

De driver og snakker om snøvær og glatte kjøreforhold i morgen. Så akkurat den dagen ar jeg muligens planer om å forbigå i stillhet, eller i det minste med gjendratte gardiner innendørs. Piggskoa er parkert for godt for denne sesongen. Jeg har ingen planer om å plukke de frem igjen.

Eller jeg må vel muligens en tur ut. Det er et møte jeg skal på på ettermiddagen i morgen. 1.mai komiteen.
Det begynner å nærme seg 1. mai, så forberedelser til den dagen vil jeg nok bruke litt tid på. Eller i det minste delta på noen møter i forbindelse med. Litt annen politikk skal jeg og få tid til.

Har og en time på sykehuset i Drammen denne måneden, så da blir det en tur til Drammen og selvsagt et besøk på Fretex på Åssiden. Yndlingsbutikken min.

April blir en fin måned. Jeg må bare få jaget vekk siste rest av snø.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg