Skrive bok om pupper…

Om jeg nådde målet og kom meg opp blant de 100 på bloggtopplista vet jeg ikke. For jeg har bare mobilen her nede i Amsterdam, og der får jeg ikke sjekka lista under de 50 øverste. Der er jeg ikke – men med 197 klikk er jeg nok ikke langt unna 100 plassen.

Øverst troner Sophie Elise fremdeles, og det ennå hun ikke postet et eneste innlegg. Hun fikk over 111.000 klikk på innlegget fra lørdag om sin nye kropp uten “silikon i patti “.  Isabell Raad på andre plass med 48.000 klikk, under halvparten skrev om boka si.

Jeg synes det er litt rart med folk som skriver biografien sin før de blir ordentlig voksne. Jeg for eksempel, er over dobbelt så gammel som disse jentene, men synes jeg er alt for ung for å skrive livshistorien min. Jeg har opplevd mye, samlet livserfaring på godt og vondt og tror historien kunne bli spennende nok, men jeg håper jo at det er en god del kapitler igjen å leve. Så jeg har god tid, håper jeg.

Men det å skrive bok er nok tingen hvis man vil på bloggtoppen. Det og pupper. Så min idé nå er p skrive en bok om pupper. Akt fra “myggstikk” som trenger vatt for å fylle ut en A-cup, til Silikonballonger tilsvarende G-cup og avdanka hengepupper ala pitabrød.

Det burde vel bli en bestselger?

4 kommentarer
    1. Jepp! Jeg har alt satt meg på venteliste på den boka di jeg! Endelig noe en kan kjenne seg igjen i. Altså de derre vrengte baklommene .. eller pitabrød kalte du det visst. 😀 Gleder meg til utgivelsen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg