Søndagstanker

Ah, jeg strekker meg på sofaen og holder meg på magen. God og mett og relativt trett. Gamle Gubben Grå  har nettopp servert middag. Grillspyd med marinert storfekjøtt, sjampinjong, tomat og løk. Utrolig godt. Trenger helt klart en liten strekk nå.

Kanskje en medvirkende årsak til denne mettheten er at Datteren og jeg dro til Garntangen for å kjøpe is i ettermiddag. Der gikk vi på en liten smell. Det ble riktignok is, men først bevilget vi oss hver vår burger til lunsj. Burger med søtpotetfries for min del.

Burger til lunsj og grillspyd til middag. Nå er jeg mett.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg