Spørsmålsrunde del 5

I spørsmålsrunden som jeg hadde her på bloggen tidligere i uka fikk jeg spørdmål om hva som er favorittmusikken min.

Jeg er ikke et sånt menneske som er veldig opptatt av musikk, men e  artist står for meg i en særklasse. Åge Alexandersen. Jeg har ikke tall på hvor mange Åge-konserter jeg har vært på. Den første var i 1984. Den siste var i 2019. Jeg og venninna mi hadde biletter til konsert i sommer i Drammen, men så kom denne pandemien….

Ellers så har jeg fått mer og mer sans for klassisk musikk.  Jeg hadde en fantastisk opplevelse på Beitostølen med Oslo Filharmoniske orkester for noen år siden. Fantastisk!  Men her har jeg for liten kunskap til å ramse opp hvem og hva jeg liker.

En stille stund i en kirke med flott orgelmusikk er heller ikke å forakte. Eller på anlegget hjemme.

Snart er det jul. Ungene kommer hjem. De vil sette på musikk den ene etter den andre. Vi vil synge, lytte og le. Jeg gleder meg!

3 kommentarer
    1. 👌😄Liker også Åge, vært på 2-3 konserter opp igjennom😊
      Liker også klassisk👌😊Ingenting slår vel å guffe opp med Carl Orff med Carmina Burana på nyttårsaften😄liker også Beethoven😊
      Ellers må jeg si metal er det jeg liker aller best😄
      Bare hør Dimmu Borgir med Kork feks👌👌(håper du sjekker det ut😊)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg