Style kjerringa….

Sophie Elise er tilbake på bloggtoppen.  Hun deler med oss hvilke styling-rutiner hun har hjemme. Det er selvsagt et sponset innlegg.   Jeg har ingen sponsorer ennå, bare nevner det, så hvis noen ømsker å inngå avtale er det bare å melde seg.

Sophie Elise viser et bilde med henne i morgenkåpe, jeg skal spare dere for synet av meg i morgenkåpe, men lar dere heller se et bilde av BHn min.  Den er rød, størrelse 95 E.  Mottar gjerne sponsorgaver. Men husk, RØDT er liksom en greie for meg….

Sophie Elise er avhengig av ansiktsmaske, og tar ansiktsmasker av forskjellige slag 3-4 ganger i uka.
Jeg har tatt ansiktsmaske 3- 4 ganer i livet, forskjellige typer.  Nå sist da jeg var på hotellovernatting i forbindelse med Landsmøte til Radiografforbundet.  Sophie Elise viser frem en boks med en ansiktsmaske hun ikke er sikker på om virker, men som er veldig Instagram vennlig.  Vel. Da jeg smørte meg inn med ansiktsmaske på det hotellbadet og så meg i speilet, så var ikke oppdatering på Instagram det første jeg tenkte på for å si det slik. Men jeg tror den virket.

Sophie Elise bruker “sølvshampo” to ganger i uka.  Jeg bruker shampoene på bildet nesten hver dag.
Hun pleier å la shampoen virke en stund i håret, det gjør jeg og – når jeg har tid.  Du må ikke bruke sølvshampo på ekstensjon, uten å gjøre det i vannbad, for da ender du opp med blått eller lilla hår på få sekunder.
Jeg hadde lilla striper i håret en gang på 80 tallet.  Det var helt frivillig, var ikke mye overbevisning som trengtes fra Storesøster Frisør….
Det sliter på håret, med denne sølvshampoen, men hun er flink til å kure håret. Det er ikke jeg, men jeg har en boks med hår-kur stående i dusjen.

Sophie Elise tar spray-tan hjemme et par ganger i uka.  Det gjør heller ikke jeg, men selvsagt hadde jeg noen forsøk med selvbruningskrem på 90 tallet, og så ut som om jeg hadde gullsot, bare det hvite i øya som ikke var farget gult som hindret innleggelse…

Sophie Elise har i grunn søte tær, men det ser ikke sånn utpå bildene, sier hun.
Jeg titter ned på pailabbene mine. Søt var liksom ikke det første ordet jeg tenkte på….
Men i likhet med Sophie Else har jeg blitt så voksen at jeg setterpris på tøfler.   Kjøpte meg et par hvite sokketøfler på Nille nå i januar, og jeg er solgt. Helt avhengig.

Nå må jeg løpe.  Det er noen som må kjøres, hentes bringes, og handles. Vi blogges

4 kommentarer
    1. Hehehe 😀
      Jammen glad jeg ikke leser bloggen hennes, tror jeg ville blitt bra stressa 😉 Men det er jo fint at hun har gode hjelpemidler da 🙂 Og det har jo du også, tommel opp for det. De tøflene hørtes gode ut. Vurderer å skaffe meg tøfler selv jeg 😉 Tusen takk for inspirasjon 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg