Uka som gikk

Her er jeg med ukens høydepunkt slik jeg lovet. Har som vanlig lånt stikkordene fra Andrea Sveinsdottir.

AKKURAT NÅ: Akkurat nå er jeg litt gira. Har vært på en engasjerende dag i adhoc-utvalg for fremtidig struktur på helse- og omsorgstjenestene. Sånt gjør meg engasjert og jeg snakker på inn og utpust en stund etterpå.

UKENS HØYDEPUNKT: Helt klart søndag. Alle barna var her.

UKENS TANKE:  Jeg begynner å bli skikkelig lei korona.

UKENS FAVORITTPLAGG:  Så kaldt som det har vært den siste uka så må det bli lua jeg fikk av Radiografforbundet til jul.Jeg går sjelden med lue, men i de siste ukene har den vært på når jeg beveget meg utendørs.

UKENS TIPS Det er Mammutsalg i bokhandlerne. På tide å kjøpe julegaver.

UKENS CRAVING: Jordbær- /bringebærteen jeg kjøpte på Krone. Har blitt helt hekta.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Fine ord på glansa papir. Folksombruker masse tid og krefter på å lage dokumenter, målsetninger, som kun er fine ord som gjør seg godt på et dokument Men som ikke får noen praktisk betydning. Som Leve hele livet, Pasientenes helsevesen og Hva er viktig for deg?.

UKENS POSITIVE Det er blitt mildere.

UKENS ØNSKELISTE: Vår, Cindrella forbrenningstoalett  og to representanter fra Rødt Buskerud inn på tinget.

UKENS MATRETT:  All maten Gamle Gubben Grå lager.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Komme meg opp blant topp10 på bloggtoppen igjen.

UKENS FAVORITT-BILDE

5 kommentarer
    1. Flott uke hos deg ja….mange fine gaver og alle barna på besøk blir jo helt topp! Du får jobbe på! På toppen skal du ha!
      Kan du ikke lage et innlegg om å be at alle vennene dine deler og fremsnakker deg!

    2. Mye bra i uke hos deg og så mye fint du fikk på søndag! <3 Den jordbær- og bringebærteen må jeg teste, og så har jeg vært på mammutsalg idag. Jeg klarte å begrense meg og kjøpte faktisk bare ei bok, og den måtte jo selvfølgelig være om planter: Plantelykke fra en forfatter som bor på Brandbu. Ha en fin tirsdagskveld! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg