Uka som kommer….

I morgen tidlig bærer det av gårde til Gardemoen.  Har mest lyst til å ta bussen 04.30 for å være sikker på å ha god nok tid, men det burde vel holde med å være på Gardemoen halvannen time før flyavgang. Så da burde det gå greit med bussen 06.20.  Flyet går ikke før 9.20.    Jeg hater å ha dårlig tid på flyplassen, er utrolig redd for å komme for seint på flyet.
Turen går til Amsterdam.  Forbundsstyret skal ha samling der, og vi varamedlemmene er innkalt
Amsterdam er en hyggelig by.  Jeg var der på min første utenlandstur uten foreldre. Skuleutveksling på slutten av ungdomsskolen. Det blir gøy å se byen igjen.  Gøy og med forbundsstyret. Jeg ble jo valgt inn som første vara på landsmøtet i november, og dette blir min første samling med styret.
Vi skal bare så vidt innom hotellet med bagasjen før vi går for å spise lunsj på en kanalbåt.  Jeg hadde innbilt meg at kanalene var islagte, og at folk gikk på skøyter på dem, men det er kanskje ikke på kanalene i byen, men mer utenfor Amsterdam?  Jeg mener, dumt med kanalbåt hvis det er is. Vel det finner jeg ut i morgen.  I morgen er det og tid til litt møtevirksomhet, byvandring og middag i en restaurant et stykke unna hotellet.  Tror det kan bli en lang og litt slitsom dag, men også interessant og hyggelig.  Det er en fin gjeng jeg drar på tur med, kjenner de fleste godt fra før. 

Tirsdag skal vi ha møter fra klokka 9 til 17 bare avløst av lunsj.
Middagen skal vi spise på Vijff Vlieghen som kalles foret kulinarisk museum og lokker med både kunst av Rembrandt og 1700talls atmosfære.  Det blir sikkert en flott kveld.

Onsdag er det møter på formiddagen før vi reiser hjem.
Regner med å være hjemme sånn ca 21.30 om kvelden, hvis jeg da ikke får lurt Gamle Gubben Grå til å hente meg på Gardemoen.

Torsdag er det møtedag, og jeg skal vel innom både Bærum og Drammen og delta på møter.

Fredag er det å arbeide i hvitt igjen.

Til helgen er det russerevy og ei av niesene mine er med, så jeg bør vel ta en tur på russerevyen i løpet av helgen.  Det er sikkert fremdeles mulig å få tak i billetter.   Tror også dette er ei uke uten mye dødtid.  Jeg har også 51 uleste mail jeg bør få sett gjennom, malt ferdig gangen, pusset opp ei kobberlampe, lest noen bøker og ikke minst slappet av litt.

8 kommentarer
      1. ville nok helst ventet ett par måneder eller tre med den turen, men det blir sikkert ok å se Amsterdam i vinterprakt, selv om jeg tror det er lite med snø der i år.

    1. God tur til Amsterdam! Håper du får tid til å se litt av byen mens du er der, – ellers får du ta en ny tur i april/mai. 😉

      1. Har trasket 11.000 skritt rundt på byvandring i dag + spist lunsj på kanalcruise, så jeg har da fått med meg litt av byen.

      1. Jada, gubben hadde nok ikke blitt blid hadde han mått ut å kjøre meg på bussen så tidlig. Og jeg hadde mer enn nok av tid.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg